Het rustige Thon Hotel Cecil Oslo met 4 sterren is in de winkelstraat in Oslo, op 5 minuten lopen van het Stadhuis van Oslo gelegen. Dit hotel met 166 kamers, dat van een lobbyruimte is voorzien, is in de buurt van de Dom van Oslo gesitueerd.
Sommige wooneenheden van Thon Hotel Cecil zijn voorzien van individuele airconditioning, een centraal verwarmingssysteem, een strijkijzer en strijkplank en opties voor zelfbediening zoals koffie- en theevoorzieningen. Ingericht met een studeertafel, hebben deze kamers een zitruimte en een eetgedeelte. Gasten kunnen gebruik maken van een apart toilet en een douche samen met badjassen en handdoeken. Ze hebben ook uitzicht op de tuin.
Hier kunt u gebruik maken van fitnesslessen, evenals van een wellnesscentrum.
In het weekend serveert het rustige Thon Hotel Cecil een gratis ontbijt van 7:30 tot en met 11:00. Der Peppern Gror is op circa 300 meter verwijderd van het hotel gelegen.
Dit hotel is op slechts 1 km van de Tjuvtitten en op 2 km van het Botanisch Museum. Het Legermuseum ligt ook binnen het bereik van Thon Hotel Cecil Oslo. Bij deze accommodatie kunt u genieten van een natuurlijke bezienswaardigheid zoals Dronningdammen binnen 12 minuten loopafstand vandaan. De beste historische bezienswaardigheden hier zijn onder andere het Koninklijk paleis van Oslo, gelegen op 850 meter verwijderd van dit hotel in Oslo. Het pand is gelegen op 5 minuten loopafstand van van het metrostation Nationaltheatret en binnen een paar straten van het station Centraal Oslo.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Francina
2023-02-26
Het hotel ligt op een geweldige locatie, in het centrum en dichtbij het haventje. De kamers zijn mooi en netjes, en de bedden zijn comfortabel. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bovendien zijn er goede parkeermogelijkheden in de buurt van het hotel.
Ik kan geen fout vinden.
Dani
2022-10-26
Een geweldige locatie midden in het centrum, dichtbij de haven waar je een veerboot kunt nemen naar de musea en een cruise kunt maken rond de haven. Ook heel handig voor veel toeristische bezienswaardigheden en het openbaar vervoer. De kamers waren helaas een teleurstelling, met een klein tweepersoonsbed en uitzicht op een overdekte binnenplaats. Ook was het erg warm en kon je de temperatuur niet zelf regelen. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt en het vriendelijke personeel veel goed. Geen toezicht op de bagagekamer was wel een minpuntje.